Vynikající sada cvičení pro každý den. Kdo chce zhubnout – do toho!

Bohužel ne každý má čas a příležitost navštívit posilovnu. A vypadat dobře – kdo to nechce? Zde je nádherný soubor cvičení, která vám pomohou nejen být v dobré kondici, ale také zhubnout.

Všechna tato základní zatížení jsou všeobecně známá, ale tento článek je užitečný, protože jsme je dali dohromady. Buďte trpělivý a úspěšný ve cvičení! Když děláte, nezapomeňte jíst správně a váš úspěch bude absolutní.

Jak zhubnout s cvičením

Dřepy

Jedno z nejlepších a nejpřirozenějších cvičení pro člověka. Tento pohyb funguje na všech svalech ve spodní části těla, včetně hýždě a stehna. Poskytuje také cvičení pro svaly těla a hluboké svaly břicha a zad.

dřepy

Kliky

Toto je jedno z nejlepších cvičení pro horní část těla, protože to cvičí všechny prsní a páteřní svaly, paže a dokonce i vaše břišní svaly. Ujistěte se, že jsou vaše ramena nad zápěstím. Ohněte ruce a pokuste se udržet hrudník a boky co nejblíže k podlaze, ale nedotýkejte se jich.

push up

Ležící most

Most posílí vaše hýždě a stehna, stejně jako vaše břišní svaly, zadní a vnitřní stehna. Toto cvičení můžete také provést s jednou nohou nahoru.

ramenní most

Farmářské kroky

Udělejte krok vpřed pravou nohou a posaďte se, dokud se přední koleno neohne pod úhlem 90 stupňů a koleno zadní nohy se nedotkne podlahy. Poté se narovnejte a krok vpřed levou nohou, opakujte cvičení v opačném směru.

farmář kroky


Pokračujte ve čtení na další stránce

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Další zajímavé články

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnazší použití webu. Budete-li nadále prohlížet náš web, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.