Moje problémy se spánkem nevyřešil žádný lékař. Potom jsem zkusila tyto jóga cvičení a spím jako v bavlnce.

  1. Nohy nahoru ke stěně (Viparita Karani)

Lehněte si na polštář zády ke zdi. Zvedněte nohy ke stropu tak, že pata a kolena jsou na stejné úrovni. Ruce jsou podél těla, dlaněmi vzhůru, takže budete mít snížení energie, která přichází do našeho těla s dechem.

Tato poloha je ideální pro někoho. kdo tráví hodně času na nohou. Cirkulace krve se zlepší. Hlavní věc – hluboce dýchat. Zůstaňte v této pozici po dobu 2-3 minut. Chcete-li získat z této polohy mnohem více, pomalu pokrčte kolena a přetáhněte je na jednu stranu. Toto je možná nejužitečnější cvičení, při kterém budete okamžitě cítit výsledek!

  1. Chodidla spolu (SUPT Baddha Konasana)

Znovu si lehněte zády na polštář a spojte chodidla tak, aby vaše kolena šli jiným směrem. Ruce natáhněte podél těla. Zůstaňte v této poloze asi 3 minuty. Nezapomeňte zhluboka dýchat.

  1. Rotace na zádech (Jathara Parivartanasana)

Pokračujte ležením na zádech, spojte kolena a přichyťte je rukama. Znovu táhněte ruce dolů a pomalu naklánějte nohy ohnuté v kolenou z jedné strany na druhou. V tomto případě veškerá energie prochází páteří, zůstaňte tak po dobu 1 minuty a potom změňte stranu.

  1. Póza mrtvoly (Savasana)

Poslední póza před tím, než usnete bezstarostným spánkem. Lehněte si na polštář a levou ruku položte na srdce a pravou na břicho. Udělejte tři hluboké nádechy a výdechy. Počítejte do čtyř a pak zastavte dýchání, počítejte do osmi a vydechněte.

Zajistily jste si blažený spánek. Jen nezapomeňte odstranit polštář zpod zad.

Nyní se vaše tělo naplnilo uklidňující energií, srdce tiše bije, stabilně dýcháte a myšlenka na nespavost vás už nebude strašit.

Nepřehlédněte doporučený obsah pro Vás:

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Další zajímavé články

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnazší použití webu. Budete-li nadále prohlížet náš web, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.