Moje problémy se spánkem nevyřešil žádný lékař. Potom jsem zkusila tyto jóga cvičení a spím jako v bavlnce.

Existuje mnoho způsobů, jak usnout, když trpíte nespavostí. Nyní se dozvíte o tom nejlepším způsobu. Tyto relaxační pózy vám nastaví spánek a upraví dýchání. Aktivují parasympatický nervový systém, pomáhají proti stresu a způsobují relaxaci.

Těchto 6 póz je vhodných pro každého. Dokonce i pro ty, kteří nikdy necvičili jógu. Vše, co budete potřebovat je polštář. Připraveni? Pohodlně se uložte na postel. Před samotným cvičením proveďte 10 hlubokých nádechů a výdechů.

Pózy jógy pro zlepšení spánku

  1. Nohy pod širokým úhlem (Upavistha Konasana)

Sedněte si a nohy rozkročte doširoka, před sebe položte vodorovně polštář a položte na něj přední část hrudi. Nadechněte se, narovnejte své těla tak, jak je to jen možné. Vydechněte si a pomalu se uložte na polštář. přičemž ruku táhnete před sebe. Ležíc v této poloze, proveďte 10 nádechů a výdechů.

  1. Leh na břiše (Salabhasana)

Lehněte si břichem na polštář, podpořte nohy a bedra. Dívaje dole, vytahujte vzhůru zadní část šíje. Mezitím spojte prsty za zády a táhněte do úrovně pasu. Zhluboka se nadechněte, zvedejte ruce ke stropu, napínání nohy podél matrace. Několikrát opakujte.

Potom vdechněte znovu, zvedejte hrudník a hlavu. přičemž se stále budete dívat dolů. Proveďte 10 takových cvičení. Po tomto cvičení uvolněte prsty, položte je na polštář a relaxujte.


Pokračujte ve čtení na další stránce

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Další zajímavé články

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnazší použití webu. Budete-li nadále prohlížet náš web, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.