Jednoduché cvičení pro každého na každý den.

5. Položte předloktí na stěnu paralelně k sobě pod úrovní ramen a lokty držte široké. Udělejte pár kroků od zdi zpět a volně spusťte hlavu. Proveďte toto cvičení pro pět hlubokých dechů.

jóga

6. Položte jednu z podložek pod hlavu, druhou pod dolní část zad. Nechte své tělo odpočívat v této poloze.Zůstaňte v této poloze a počítejte nádechy – až pětkrát.

jóga

7. Jděte na všechny čtyři, položte jednu ruku na stranu, druhou nahoru. Hlava by měla být spuštěna a ležet na podlaze. Natáhněte ruce různými směry, zhluboka se nadechněte.

jóga

8. Připojte protilehlé stehno a loket a velmi dobře zatlačte. Volná ruka by měla být mírně zatažena. Udělejte toto cvičení pro každou nohu zvlášť, ujistěte se, že stehenní svaly dobře protahují.

jóga

A konečně jeden velmi důležitý tip, který vám pomůže vyhnout se bolesti voblasti krku. Při chůzi se nedívejte na telefon ani na jiný přístroj! Toto je velmi nepřirozená poloha pro krk.

Aby si krk mohl odpočinout, brada by měla být mírně snížena a jako by se lpěla na krku, pak bude uvolněná a bolest vás nebude obtěžovat.

zdroj: takprosto.cc

Doporučujeme: Diagnostika fungování a skladby Vašeho těla

Nepřehlédněte doporučený obsah pro Vás:

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Další zajímavé články

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnazší použití webu. Budete-li nadále prohlížet náš web, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.