Jednoduché cvičení pro každého na každý den.

Znáte bolest v oblasti krku, která zastíní všechny myšlenky? A když hrozně bolí páteř v oblasti beder? Tyto pocity jsou jedním z nejvíce nepříjemných. Nejsmutnější je, že pokud tyto části páteře bolí, pak se objevuje nějaký vážný problém.

Použití jógy k léčbě těchto onemocnění bylo dosud považováno za méně populární v praxi. Lidé, kteří po těchto cvičeních vyzkoušeli mnoho různých metod k posílení krku a páteře, však nedělali nic jiného než jógu! Toto cvičení zmírňuje hroznou bolest svalů.

Zde je několik pozic jógy, které vám umožní odstranit blok ve všech oblastech kolem krku. Páteř bude také méně stresující, což je tak důležité pro ty, kteří mají praci v sedě!

1. Lehněte si na záda a sevřete ruce za sebou. Natáhněte ruce na stranu tak dlouho, jak je to možné. Je důležité tento proces provádět hladce, aby nedošlo k poškození vazů.

jóga

2. V poloze na kolena, položte lokty na podložku a sklopte hlavu dolů.Zůstaňte v této poloze, postupně natahujte páteř a zhluboka se nadechněte 10krát.

jóga

3. Posaďte se s nohama pod sebou a spojte své ruce za zády, jak je znázorněno na obrázku. Dýchejte zhluboka, držte hlavu rovně. Toto je jedno z těch cvičení, během kterých to může být velmi bolestivé, ale jeho výsledky jsou skvělé.

jóga

4. Nakloňte se ve stoje a rozložte šířku ramen nohou. Dejte ruce dohromady a zabalte je za hlavu. Vytáhněte ruce vpřed se vší silou, aby se vaše páteř dobře narovnala.

jóga


Pokračujte ve čtení na další stránce

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Další zajímavé články

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnazší použití webu. Budete-li nadále prohlížet náš web, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.