Jak se probudit a mít pocit plochého břicha – zde je 9 tajemství

Sledování výsledků našeho úsilí je klíčové, když chceme dosáhnout ideální váhy. Proto zahrňte do své rutiny 9 návyků, které vám pomohou probudit se štíhlejší a udržet si motivaci k dosažení vašich cílů.

1. Eliminujte jogurt

9 tajemství se probudit s plošší břicho

© pixabay

Ačkoli je o jogurtu známo, že je nezbytnou součástí zdravé výživy, mnoho jogurtů obsahuje vysoké hladiny přidaných cukrů. Kromě toho obsahují laktózu, přírodní cukr, který je pro člověka často těžko stravitelný. Kombinace obou cukrů může způsobit zánět a otok.

Pokud si stále myslíte, že jogurt je nejlepší volbou pro večeři, vyberte ten s 8 g cukru a méně.

2. Cvičte 8 minut denně

9 tajemství se probudit s plošší břicho

© commons.wikimedia

Chcete-li procvičit celé své tělo, musíte každý den provádět cvičení po dobu 8 minut. Pokud to uděláte před spaním, zítra se probudíte tenčí a pokud cvičíte každý den, vyhodíte ty obtěžující kila navíc.

Postavte se s nohama na šířku ramen od sebe, držte činku na ramenou. Dále udělejte dřep dolů, dokud se vaše kolena a boky nebudou zcela ohnuté nebo dokud nebudou vaše stehna těsně za rovnoběžkou s podlahou. Postavte se přes paty a zatlačte činku na vrcholek dřepu. Cvičení opakujte tolikrát, kolikrát můžete. Až se unavíte, udělejte si přestávku 20-30 sekund. Cvičení opakujte, dokud nedosáhnete 8 minut.

3. Před spaním se osprchujte

9 tajemství se probudit s plošší břicho

© pixabay

Studená sprcha před spaním je vynikajícím způsobem, jak snížit teplotu těla a stimulovat hnědý tuk. Tuková tkáň, která spotřebovává energii ke zvýšení tělesné teploty, pomáhá spálit více kalorií. Pokud nejste fanouškem studených sprch, zkuste se namísto horké sprchovat ve vlažné vodě.

4. Začněte den lahodnou snídaní

9 tajemství se probudit s plošší břicho

© pixabay

Kyselina butylová pomáhá redukovat zánět v našem těle a zlepšuje citlivost na inzulín. Ovesné vločky, hořká čokoláda, červené ovoce, ořechy a trochu skořice na snídani stimulují střevní aktivitu zvýšením hladiny této kyseliny. Tak se probudíte méně nafouklé a budete se cítit tenčí.


Pokračujte ve čtení na další stránce

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Další zajímavé články

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnazší použití webu. Budete-li nadále prohlížet náš web, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.