Co dělat, pokud potřebujete sladkosti? Naučte se rozumět signálům vašeho těla.

5. Mám chuť na maso: málo málo železa.

Musíte jíst: dýňová semínka, pohanka, luštěniny, houby, borůvky, zelená zelenina, slunečnicová semínka.

signály těla

© DepositPhotos

6. Máte rádi škrábání připálenin z pánve? Nemáte dostatek sacharidů.

Musíte jíst: čerstvé ovoce.

signály těla

© DepositPhotos

7. Chceš něco slaného? Chloridy potřeba.

Můžete jíst: mořská sůl a mořská kapusta, řepa, proso, mrkev, rajčata, hlávkový salát, celer, olivy.

signály těla

© DepositPhotos

8. Pokud chcete čaj, tělo potřebuje fosfor, síru, železo, sodík nebo hořčík, nebo všechny dohromady.

Můžete jíst: ořechy, luštěniny, zelenina (zelí, paprika, cibule a česnek), cereálie, mořská sůl, jablečný ocet (mohou být ochuceny saláty), dýňová semínka, luštěniny, borůvky, houby, zelená zelenina, artyčoky, pohanková kaše, rozinky, ovoce.

signály těla

© DepositPhotos

9. Pokud chcete jen jíst všechno, tělo postrádá zinek.

Můžete jíst: kořenová zelenina, listová zelenina, sezamová semínka, dýňová semínka.

signály těla

© DepositPhotos

10. Pokud vaše chuť k jídlu zcela chybí, máte nedostatek vitamínu B1, B3, manganu nebo chloridu.

Můžete jíst: semena, ořechy, luštěniny, otruby, cereálie, zrna, sušené houby, borůvky, ananas, mořská sůl, mořské řasy, řepa.

signály těla

© DepositPhotos

Taková instrukce vám pomůže nejen správně porozumět signálům vašeho těla, ale také vybrat správný zdroj konkrétní látky. To může být zvláště důležité, pokud jste na dietě a nechtěli byste ji rozbít.

zdroj: takprosto.cc

Nepřehlédněte doporučený obsah pro Vás:

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Další zajímavé články

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnazší použití webu. Budete-li nadále prohlížet náš web, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.