9 zlatých pravidel pro kompatibilitu s potravinami. Sledujte, co jíte!

Rozdělení jídla je dnes nejrozumnějším druhem konzumace. Jedná se o oddělené, nemísitelné jídla od produktů s různým chemickým složením, jinými slovy, použití určitých produktů v různých jídlech a v pravidelných intervalech.

V moderním „zmatku“ výživy má přechod na oddělený příjem potravy významný účinek, protože zmírňuje zatížení gastrointestinálního traktu.

Základní pravidla kompatibility potravin

1. Potraviny s vysokým obsahem bílkovin (bílkovin) raději nespotřebovávat u potravin s vysokým obsahem škrobu. To nedělejte, protože tělo nemůže zpracovat bílkoviny a škrob současně. Maso a brambory nelze trávit současně, takže je třeba je okamžitě rozdělit.

2. Také nekombinujte škrobové a kyselé produkty .

3. Nejezte více než jeden druh bílkovin v jednom jídle, protože tělo bude potřebovat hodně energie, aby je mohlo zpracovat. Pokud se omezíte pouze na jeden typ proteinu, můžete ušetřit energii a nebýt unavený.

4. Nejezte proteiny s kyselým ovocem , protože enzym nezbytný pro trávení bílkovin je zničen většinou kyselin, včetně ovocných kyselin.

5. Nemíchejte tuky s proteiny . Tuky narušují sekreci žaludeční šťávy, čímž inhibují trávení bílkovin.


Pokračujte ve čtení na další stránce

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Další zajímavé články

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnazší použití webu. Budete-li nadále prohlížet náš web, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.