9 nápadů pro chutný a zdravý den půstu. Užívejte si dobroty!

Proč potřebujete den půstu – všichni rozumíme. Trávicí systém, stejně jako všechny ostatní systémy našeho těla, potřebuje pravidelně odpočinek. Samozřejmě, aby nedošlo k poškození vašeho zdraví, dny půstu by měly být prováděny přiměřeně, aniž by šly do extrémů.

Zde je 10 možností pro bezpečné a chutné nabídky pro dny půstu různých druhů. Vyberte si, co se vám nejvíce líbí, a pokračujte – uzdravte tělo!

Možnosti pro dny půstu

1. Den ovoce

1,5 kg čerstvého ovoce (jakýkoli jenom né banány) bylo rozděleno do 5 až 6 jídel. Jezte ne podle plánu, ale podle přání.

půst dní

© DepositPhotos

2. Kefirův den

Tento den půstu je velmi populární, protože je účinný, snadno tolerovatelný a normalizuje funkci střev. Během dne můžete vypít 1,5 litru kefíru.

půst dní

© DepositPhotos

3. Den jablek

Během dne můžete jíst 1,5 kg syrových nebo pečených neslazených jablek.

půst dní

© DepositPhotos

4. Okurkový den

1,5 kg okurek bylo rozděleno do 5 jídel. Okurky můžete okorenit bylinkami.

půst dní

© DepositPhotos

5. Proteinový den

Během dne můžete jíst nízkotučné maso a rybí výrobky, rostlinné bílkoviny (například fazole, čočka). U řady bílkovin můžete ke změně přidat trochu čerstvé zeleniny – rajčata, okurky, zelenina. Můžete mírně sůl. Musíte jíst každých 4-5 hodin.

půst dní

© DepositPhotos


Pokračujte ve čtení na další stránce

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Další zajímavé články

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnazší použití webu. Budete-li nadále prohlížet náš web, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.