11. sezamová semínka


Můžete je najít v mnoha jídlech asijské kuchyně, například tahini, ale nic nezkazíte ani v případě, že jejich přidáte do salátů. Proč? Protože chrání jaterní buňky před škodlivými účinky alkoholu a “chemikálií” (např. Antibiotika).

12. zázvor


Díky vysokému obsahu vitamínů, aminokyselin a esenciálního oleje může toto koření zlepšit trávení a stimulovat tvorbu žaludeční šťávy, čímž se bude potrava snadněji trávit.

13. Kulatá hnědá rýže


Jde o vysoce-absorpční produkt, bohatý na vitamíny a vlákninu, který téměř nikdy není spouštěčem alergických reakcí.

14. ovoce


Mají všechny výhody uvedené výše: a vitamín C, vlákninu a antioxidanty a vysoký obsah vody.

Kromě toho, není nic příjemnější než se s chutí zakousnout do zralého ovoce: ať už je to mango, broskev, meloun, hruška nebo různé druhy bobulovitého ovoce.

15. zelený čaj


Je plný antioxidantů, což je skvělý způsob, jak zbavit tělo přebytečné vody. Katechiny nacházející se v zeleném čaji stimulují jater.

 

zdroj: https://mysmezeny.sk/reklama/
Pokračovat ve čtení